14 august 2012

Incercarea de salvare a parului

M-am hotarat sa impartasesc cu voi incercarea mea pentru salvarea parului meu care ajunsese intr-o stare jalnica datorita mie :)). In incercarea mea de a ajunge la culoarea dorita mi-am distrus foarte rau parul,devenise aspru,era deteriorat.In doua luni mi-am schimbat nuanta parului de n ori.
Eram bruneta dar deja ma saturasem de negru si am hotarat sa ma fac ciocolatie,m-am decolorat,mi-am aplicat vopseaua,dar nu imi iesise,apoi mi-am mai luat peste foarte putin timp si mi-am aplicat iarasi aceiasi vopsea.Iarasi nu imi iesise,apoi m-am facut roscata,dar nu imi iesise uniform si am decis sa imi fac cateva suvite,mi-am decolorat din nou parul,doar suvite dar nu au prea iesit blonde cum vroiam si mi-am aplicat iarasi o nuanta de roscat mai deschisa si am ramas asa.Chiar daca nu arata foarte bine parul m-am gandit ca deja imi batusem prea rau joc de parul meu,ma mir si eu cum de nu am ramas cheala:))
Am incercat in disperare aproape toate mastile,sampoanele si balsam-urile despre care auzisem eu ca sunt bune dar nici o sansa,nimic nu era bun pentru mine.
De vreo 2 saptamani am descoperit syoss smooth relax si pot sa spun ca m-am indragostit de la prima aplicare de el.
Acum folosesc doar samponul si balsamul,dar vreau sa imi achizitionez si tratamentul,dupa ce imi voi achizitiona si tratamentul o sa fac un review celor trei.





Asa arata samponul si balsamul...
Pe data viitoare si un sfat: SA NU FACETI CA MINE :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu